حراج!

مقاله درباره ریزش بهمن

۱۰,۰۰۰ تومان

کاربران گرامی محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن مقاله درباره ریزش بهمن می باشد که در قالب فایل word_قابل ویرایش و در حجم 22 صفحه با کیفیت عالی تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

با 71% تخفیف ویژه

35000 تومان

10000 تومان

مقاله درباره ریزش بهمن

کاربران گرامی محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن مقاله درباره ریزش بهمن می باشد که در قالب فایل word_قابل ویرایش و در حجم 22 صفحه با کیفیت عالی توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول:

عنوان: ریزش بهمن

تعداد صفحه: 27

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

توضیحات مختصر :

ریزش بهمن

یکی از بزرگترین خطراتی که کوهنوردان و اسکی بازان را در زمستان تهدید میکند ریزش بهمن است. با شروع فصل زمستان و بارش مستمر برف در کوهستان ها باید این هشدار همیشه در گوش ما باشد که بهمن در راه است و باید با حواس جمع و تجربه کافی قدم به کوه بگذاریم. کوهستان ها با یال ها و نقاب های برفی و سینه کش های پرشیب و پر برف و با دره های سفید پوش با خروارها برف چنان انسان را به سوی خود جلب میکند که گویی کوزه عسلی است. بله خطر مانند کوزه عسلی است که انسان را به سوی خود میخواند تا در دام خود گرفتار سازد …

(ادامه متن در فایل اصلی)

 

✔ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

توضیحات تکمیلی

تعداد صفحات

فرمت فایل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقاله درباره ریزش بهمن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات فروشنده

قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید