تخفیف!

مقاله در مورد ادبیات مشروطه

قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۰۰۰ تومان است.

کاربران گرامی محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن مقاله در مورد ادبیات مشروطه می باشد که در قالب فایل word_(قابل ویرایش و آماده پرینت) و در حجم 20 صفحه با کیفیت عالی تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مقاله در مورد ادبیات مشروطه

کاربران گرامی محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن مقاله در مورد ادبیات مشروطه می باشد که در قالب فایل word_(قابل ویرایش و آماده پرینت) و در حجم 20 صفحه با کیفیت عالی توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول :

عنوان: ادبیات مشروطه

تعداد صفحه: 20

فرمت فایل: word_قابل ویرایش و آماده پرینت

توضیحات مختصر :

ادبیات مشروطه، به ادبیات دوره ‌ای گفته می‌شود كه در آن شاعران، نویسندگان و اصحاب هنر، ادبیات را وسیله‌ ای برای بیان اهداف سیاسی و اجتماعی خود، از جمله تنریر افكار مردم، آزادی و استقرار مشروطیت، قرار داده بودند؛ كه از نظر زمانی بین سال های 1240 تا 1299 هـ.ش. را در بر میگیرد. ایرانیان دوره مشروطه، در اثر آشنایی با اروپا و كشورهای دیگر به عقب ماندگی های خود در زمینه ساختار های اقتصادی و سیاسی پی برده و مشكل اساسی را در نبود قانون و وجود حكومت استبدادی دریافتند، لذا برای حاكم شدن بر سرنوشت خود – دمكراسی – و ایجاد قانون و آزادی خواستار مشروطه شدند و این خواست‌ها را در بستر شعر، طنز، داستان، نمایش‌نامه و …گسترش دادند.

ادبیات مشروطه

متفكران مشروطه دریافتند كه برای بیدار كردن مردم و آگاه كردن آنان نسبت به پیشرفت جامعه، باید با كهنه‌ها جنگید و هر چه بیشتر راه را برای «نو» گشود. بنابراین، ادبیات مشروطه در جریان جدال با ادبیات كهنه، شكل و جان می‌گیرد و به همین دلیل از همه جهت- چه از نظر شكل و چه از نظر محتوا- نو و سنت شكن است. میرزا فتحعلی آخوندزاده، یكی از قدیمی‌ترین متفكران مشروطه می‌گوید:« به هر چه دست می‌زنی ایجاب می‌كند كه از آن انتقاد شود. بنابراین دو جنبۀ اساسی ادبیات مشروطه، نقد ادبیات گذشته و طرح ادبیات نو است. این نقد و طرح، در عرصۀ زبان، اسلوب، شیوه بیان و محتوا مطرح می‌شود…(ادامه متن در فایل اصلی)

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

توضیحات تکمیلی

تعداد صفحات

فرمت فایل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مقاله در مورد ادبیات مشروطه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت: قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۰۰۰ تومان است. افزودن به سبد خرید
enemad-logo