حراج!

حسابداری درآمدهای بيمارستانی

۲۳,۰۰۰ تومان

کاربران گرامی محتوای این فایل کاملتریـن و بهتریـن پاورپوینت حسابداری درآمدهای بيمارستانی می باشد که در قالب فایل ppt_قابل ویرایش و در حجم 21 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

حسابداری درآمدهای بيمارستانی

کاربران گرامی محتوای این فایل کاملتریـن و بهتریـن پاورپوینت حسابداری درآمدهای بيمارستانی می باشد که در قالب فایل ppt_قابل ویرایش و در حجم 21 اسلاید توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول :

عنوان: حسابداری درآمدهای بيمارستانی

تعداد صفحه: 21 اسلاید

فرمت فایل: ppt_قابل ویرایش

خلاصه ای از متن فایل :

بنابر تعريف‌ ارائه‌ شده‌ در فصل‌ سوم‌ مفاهيم‌ نظري‌ گزارشگري‌ مالي‌، درآمد عبارت‌ است‌ از افزايش‌ در حقوق‌ صاحبان‌ سرمايه‌ بجز مواردي‌ كه‌ به‌ آورده‌ صاحبان‌ سرمايه‌ مربوط‌ مي‌شود. مفهوم‌ درآمد، هر دو گروه‌ ” درآمد عملياتي‌“ و ” درآمد غيرعملياتي“ را در بر ميگيرد. درآمـد عملياتي‌ عبـارت‌ از درآمدي‌ است‌ كـه‌ از فعاليتهاي‌ اصلي‌ و مستمر واحد تجاري‌ حاصل‌ مي‌گردد و با عناوين‌ مختلفي‌ از قبيل‌ فروش‌، حق‌الزحمه‌، سود تضمين‌ شده‌، سود سهام‌ و حق امتياز مورد اشاره‌ قرار مي‌گيرد.

طبقه بندي درآمدها در بيمارستان از لحاظ درماني :

1- سرويس هاي تشخيصي : مانند ويزيت، آزمايشگاه، تصويربرداري، آنژيوگرافي، اكو و … كه در آن پزشك معالج به تشخيص بيماري ميپردازد.

2- سرويس هاي درماني : مانند آنژيوپلاستي، دندانپزشكي، اقدامات جراحي و … كه در آن پزشك معالج به درمان بيماري ها ميپردازد.

3- سرويس هاي تشخيصي – درماني : مانند آندسكوپي، كولونوسكوپي، طب هسته اي و … كه در آن عمل تشخيص و درمان توامان انجام ميشود …

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

توضیحات تکمیلی

تعداد صفحات

فرمت فایل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حسابداری درآمدهای بيمارستانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات فروشنده

قیمت: ۲۳,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید