تخفیف!

پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران

قیمت اصلی ۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۵,۰۰۰ تومان است.

کاربران گرامی محتوای فایل کاملترین پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران می باشد که در قالب فایل ppt_قابل ویرایش و در حجم 145 اسلاید با کیفیت عالی تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

با 50% تخفیف ویژه

50000 تومان

25000 تومان

پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران

کاربران گرامی محتوای فایل کاملترین پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران می باشد که در قالب فایل ppt_قابل ویرایش و در حجم 145 اسلاید با کیفیت عالی توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول:

عنوان: مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران

تعداد صفحه: 145 اسلاید

فرمت فایل: ppt_قابل ویرایش

دانلود پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران

چکیده:

عمارت موتمن‌الاطبا، اولین خانه سه‌طبقه در ایران است که در سال 1362 خورشیدی در دوره قاجاریه ساخته شده است. این خانه تاریخی 800 مترمربع مساحت دارد و مانند همه خانه‌های دوره قاجاریان بخش‌های مانند اندرونی و بیرونی دارد. از زبان مالک این خانه، آقای موتمن‌زاده، در زمان ثبت ملی آن نقل شده است که این خانه در زمان خود یکی از بهترین ساختمان‌های شهر تهران بوده است؛ به‌طوری‌که وقتی ناصرالدین‌شاه از وجود آن مطلع می‌شود، از حکیم خود می‌پرسد چطور او خانه‌ای سه‌اشکوبه (سه‌ طبقه) ساخته و حتی از این خانه بازدید می‌کند.

سبک معماری این خانه به‌گونه‌ای است که در عین سادگی، زیبایی و جلوه خاصی دارد. ایوان زیبای خانه با ستون‌های آجری، حوض کوچک وسط حیاط و ماهی‌های قرمز داخل آن، پنج‌دری، ارسی و اتاق‌های کوچک تو در تو، زیرزمین خانه، بخاری‌های دیواری گچ‌بری‌شده و باغچه زیبای داخل حیاط، همه و همه حال‌ و هوای خاصی به این خانه داده‌اند و آدم را برای بازدیدش مشتاق‌تر می‌کنند. درخت صدساله‌ای که در حیاط قرار دارد هم به نوبه خودش جذاب است.

البته میتوانیم خاطر نشان کنیم که شهرت این خانه فقط به‌خاطر قدمت تاریخی آن نیست. بلکه در همه‌جای دنیا محل فیلم‌برداری فیلم‌ها و سریال‌های محبوب از جاذبه‌های دیدنی محسوب می‌شوند و مردم دوست دارند از آن‌ها دیدن کنند. این عمارت نیز از این موضوع مستثنا نیست. این خانه تاریخی یکی از محل‌های فیلم‌برداری سریال خانگی شهرزاد بوده است: خانه پدری فرهاد در سریال شهرزاد، جایی که عاشقانه‌های فرهاد و شهرزاد در آن رقم خورده است .

 

✔ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

توضیحات تکمیلی

تعداد صفحات

فرمت فایل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه مرمت و احیاء خانه موتمن الاطبا تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت: قیمت اصلی ۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۵,۰۰۰ تومان است. افزودن به سبد خرید
enemad-logo