تخفیف!

پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی آردلت

قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۰۰۰ تومان است.

کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کاملتریـن و جدیـدترین پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی آردلت می باشد که در قالب فایل word تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی

کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کاملتریـن و جدیـدترین پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی آردلت می باشد که در قالب فایل word توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول :

عنوان: پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی

فرمت فایل: word

توضیحات لازم :

پرسشنامه مقیاس سه بعدي خرد مبتنی بر مفهوم خرد کلیتون و بیرن (1980) است که آردلت در سال 2003 آن را طراحی کرده و دارای 39 سوال است. در این مقیاس خرد به عنوان یک متغیر نهفته با شاخص هاي شناختی، ژرف نگري و عاطفی در نظرگرفته میشود. این سه بعد مستقل از یکدیگر نیستند. دو مقیاس 5 درجه اي لیکرتی براي سنجش ماده ها استفاده می شود که هر کدام از 1 تا 5 (1=کاملا موافقم تا 5= کاملا موافقم و 1= بسیار درست است تا 5= اصلا درست نیست) دامنه دارند. تمام ماده ها به گونه اي نمره گذاري میشوند که نمرات بالاتر، وجود ویژگیهاي شناختی، ژرف نگري و عاطفی خردمندي را قبل از محاسبه میانگین نمرات هر بعد به طورجداگانه نشان میدهد و میانگین سه بعد خردمندي، نشان دهنده نمره خردمندي فرد است.

تعریف مفهومی متغییر :

در این پژوهش منظور پرسشنامه استاندارد مقیاس سه بعدي خرد نمره­اي است كه کارکنان به سوالات 39 سوال پرسشنامة مقیاس سه بعدي خرد می­دهند . انسان در بین تمام موجودان این جهان، تنها موجودی است که به سلاح «خرد» مجهز است. خرد در معنای وسیع کلمه، توانایی قضاوت صحیح، عقل و فضیلت، جستجوی بهترین اقدام براساس دانش و فهم و تفکر کمال است.

برونر (1990) خرد را تعادل بین دانستن و شک کردن و کانزمن و بالتس 2 (2003) آن را دانش تخصصی در مورد معنا و رفتار زندگی و شاخص موثر انگیزه، و عملکرد فردی میداند. بالتس و اسمیت 3 (1990) معتقدند خرد یعنی مهارت در کاربست های اساسی زندگی. بر پایه ی خرد، افراد می توانند اهداف و ابزارهایی را تعریف و انتخاب کنند که از نظر اجتماعی برای رشد و توسعه ی انسان مقبول و مطلوب هستند. به عنوان مثال، اهداف وابسته به خرد به سمت خیر شخصی و عمومی جهت میگیرد و ابزارهای مورد استفاده برای دستیابی به اهداف، منابع و حقوق دیگران را نقض نمیکند.

پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی

آردلت (2003) دیدگاه سه بعدی را پیشنهاد کرد که در آن خرد کیفیتی شخصی و بازتابی از ادغام ویژگی های شخصیتی، ادراکی و تأملی و عاطفی است، که هر سه آن ها باید در شخص باشند تا خردمند به حساب بیاید، او معتقد است که خرد یک مفهوم چندبعدی است و کلیه ابعاد همدیگر را تقویت میکنند…(ادامه متن در فایل اصلی)

مولفه ها :
ردیف خرده مقیاس سوالات تعداد سوال
1 شناختی 1 تا 14 14
2 انعکاسی 15 تا 26 12
3 عاطفی 27 تا 39 13

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

توضیحات تکمیلی

فرمت فایل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه مقیاس سه بعدی خردمندی آردلت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت: قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۰۰۰ تومان است. افزودن به سبد خرید
enemad-logo